Mitt Hjärta Förändrades

Det var inte så länge sedan som jag hittade min favorit blogg.

Vem är Dede?

Det jag vet är att han är en revolutionär, en rapartist, den killen som skriver om ALLT och drömmer om världsfred och att revolutionera världen. Man vet inte riktigt vem Dede är, inte jag iallafall. Han har inte lagt ut några bilder på sig och han säger inte vad hans riktiga namn är. Det är också en sak som går att det blir så intressant & spännande att läsa hans blogg.
Och det spelar ingen roll vem Dede är.


Han är en okänd människa för mig. Men han skriver in i mitt hjärta, hans texter rör mig djupt och får mig att tänka, fundera och visa mina känslor på ett sätt jag aldrig gjort förut. Dede får mig att vilja skriva lika underbara texter som han gör.

Han skriver texter om Girlie som han vill hitta, Girlie är den vackra speciella tjejen och inte den Bimboaktiga stereotypen.


Hans texter är otroligt vackra och man känner igen sig i så mycket utav det han skriver. Att lyssna på hans musik och läsa hans texter samtidigt är en känsla som inte går att beskriva. Han gör otroligt bra musik. Lyssna speciellt på Världen Förändrades och Dede&Girlie och läs hans texter så får ni se vad jag menar.

http://dedeprivat.blogg.se

1 kommentarer:

D.Dede sa...

Aaww gumman! =D det där är ju veckans kommentar! =D
Du värmde, det märks att det finns nått speciellt inom dig.

Kärlek
/ - D.Dede