En Dag Med Pookie



Idag har jag, Vanessa & Melissa vart i Mora och shoppat. Vanessa fick lite nya kläder. Hon fick en jätte söt klänning och en tröja med paljetter och så fick en par jätte söta rosa spets tajts. Jag köpte ett halsband för 49 kr inne på Ur & Penn, Det var rea där igen, haha alltid rea när jag och Melissa är där. Hittade ett jätte fint piercing smycke som jag ville ha, men tyvärr så var en rosa sten borta ifrån smycket och det var den sista också. Jag skulle få 10 % rabbatt, men vill inte ha något trasigt. Får försöka hitta ett lika fint piercing smycke någon annanstans.

Sen var vi och handlade lite på ÖB & Zoo, Och så vart det storköp utav mat inne på Ica Maxi. Melissa tyckte jag handlade skit mycket, fast att jag handlade bara för 1500 idag. Brukar annars bli 3000 kr, Och då brukar det vara typ 9 matkassar. Idag vart det bara 4 stycken + en massa hund, katt & kanin mat.

Efter shoppingen åkte vi på Mcdonalds drivein. Melissa satt och matade Vanessa i baksätet. Efter varje tugga sa Vanessa "MMMMMM", haha hon har börjat med det nu. Tycker att det mesta är så gott.



Melissa följde med mig & Vanessa hem. Vi åkte upp till morsan och hjälpte henne med hennes nya tvättmaskin och sen åkte vi hem och spelade lite tv spel.


0 kommentarer: