Jysk, Igen!

Idag åkte vi till Jysk igen, för att lämna tillbaka den trasiga varan. Fick en ny som jag öppnade på plats för att se att den inte var trasig. Så nu är allt så fint och perfekt så! Men man blir ju riktigt trött på Jysk. Nu ska jag aldrig mer köpa någonting därifrån, allt är ju ändå pajj! Sen gick vi till sko huset för att köp såna där söta krokodil tofflor till Vanessa, hon fick ett par rosa. Vi var också inne en snabbis på lilla magasinet för att köpa nya ljusstakar som katterna har haft ner. Hittade ett par skit fina. Hon som jobbar där tyckte att Vanessa hade blivit så stor men lika vacker som vanligt, hehe. Så coolt att hon kan säga att hon tycker att Vanessa är sötare än hennes egna barn. Det är nog inte många som skulle kunna erkänna en sådan sak.


Efter Mora kom vi hem och jag började fixa lite med Vanessas bassäng och waterslide och krokodil vattenspridaren medans Vanessa sov. Nu håller Vanessa på och badar och leker med vattenspridaren. Hon tycker det är så roligt så! Jag sitter här ute och solar, hehe jag kan sola hur mycket jag vill utan att bli bränd, så nice!

0 kommentarer: