Shoppat Kläder



Jag & Vanessa har precis kommit hem ifrån Mora. Det var REA på Cubus så då var vi ju tvugna att åka dit. Jag tycker Cubus är den bästa affären för barnkläder.



Vanessa fick Massor av kläder. Hon fick 1 Collage tröja, en grön/vit Mjukiströja + Byxa, en brun tunika & en tröja. Allt detta vart bara 300 kr. Sen var vi också inne på Lindex och shopade lite kläder till Vanessa. På Lindex fick Vanessa en vit kofta med hjärtan, 1 t-shirt, trosor & Gummistövlar. Det gick på en 500 kr.



Det vart en vit Tunika till mig på H&M som var skit fin som jag har tänkt att ha över bikinin.



Sen var jag inne på Intersport och köpte ett par Inlines, haha ska ut och åka med Kira ikväll, får se hur det går! Det var rea där också. Ett par inlines brukar ju gå på över 1000 kr, men dom jag hittade kostade 490 kr.

0 kommentarer: