Shopping

Nu har man kommit hem från Mora och så har Vanessa fått lite hemglass men nu sover snuttan. Jag är skit trött, sov ju knappt nått inatt, men ska nog ta och sova snart.


I Mora fick Vanessa en jätte söt klänning, shorts & ett linne utav mormor Jessica. Och utav mig fick hon också en klänning & ett linne. Sen köpte jag en sån där "Water Slide" som man kopplar till vattenslangen så kan man åka på kana fast på vatten. Hon fick också en ny bassäng, eftersom att katterna stack hål på den andra. Vill kunna använda allt nu, men det är ju så dåligt väder. Hoppas att det blir varmt snart!

Jag köpte ett par skit snygga leggings, och ett skit snyggt bh set. Sen köpte jag Weet hårborttagningskräm. Den är så jäkla bra, bara att smeta på och vips efter 3 minuter så är allt hår på benen borta. Och det håller ju sig borta jätte länge också.

Sen vart det ju Jordgubbar så klart, små goda Belgiska jordgubbar, Wooho!


Vi var också inne på Zoo och tittade på alla djuren, dom hhade fått in en jätte liten söt vädurskanin som var röd. Den var bara 6 veckor. Ville verkligen ta med mig den hem.

Sen va vi inne på Ica Maxi och Vaness fick sitta i en sån där vagn som har en "Bil" framför. Det tyckte hon va jätte skoj. Hon satt och tuta och tuta hela tiden som vi va inne på Ica.



0 kommentarer: