Fredag

Idag jobbade jag från 7:00-13:45, när jag åkte hem på rasten för att gå ut med Kira så mötte jag Vanessa & Morsan. Dom gick på en promenad ner till Ica. Efter jobbet åkte Morsan, Jag & Vanessa till Mora för att handla lite.


Först va vi nere på gågatan och morsan köpte lite tidiga födelsedags presenter till Vanessa. Sen åkte vi till Glassbaren och Vanessa åt en jätte stor mjukglass. Efter det åkte vi till Ica Maxi & Willys för att storhandla, bilen vart så full med saker, hela bagage luckan och baksätet. Hehe, Vanessa satt där och pillade på sina blöjor hela vägen hem.


Sen vart vi ju hungriga så vi åt lite mat på Central Grillen i Orsa. Vi kom inte hem förens vid 22:00. Sen vart man ju tvungen att plocka upp alla saker. fyfaan, vad det tar tid.


Och hela dagen har jag haft migrän och så hade jag bara panodil med mig i väskan men det hjälpte ju som sagt ingenting. Så när jag kom hem mådde jag skit illa och hade ont i huvudet, pannan & ögat. Nu måste jag sova så att jag orkar med allt imorgon.

0 kommentarer: