Hemma

Jahapp, då har man jobbat färdigt för idag då! Men det vart inte Rebecka som jag jobabde med. Sist jag & Rebecka jobbade så gick vi båda och var jätte förkylda så hon va nog hemma och va sjuk nu. Men jag fick jobba med Sonia istället. Sonia är också bra att jobba med. Det blir vi två som ska jobba kväll imorrn också.


Lämnade in lönerapporten idag, den var inge rolig den här gången. Vart bara 48 timmar. Men nästa lönelapp blir då roligare. Då får man lite pengar över och då ska jag och Vanessa åka till Kolmården. Det kommer att bli kul. Kolmården är ju en sån bra och stor djurpark. Dom har verkligen alla djur. Ska bli så skoj att se på delfin showen.


Nu ska jag bara ta och se på lite serier och ta det lugnt.



Melissa, Drick inte för många Minty nu, haha :) Du vet hur du kommer bli , hehe !

0 kommentarer: