Punka

Idag åkte Jens upp till Kalix igen och blir borta i 10 dagar igen. Efter att Jens hade åkt så åkte jag, Vanessa och morsan till Mora för att lämna in hennes dator som har pajjat och blivit helt cp. Den är ju bara 2 ½ år. Tycker inte att den borde gått sönder så fort.


Precis innan man svänger av mot Orsa så hade någon lagt ut en skruvmejsel på vägen, så jävla smart! Och den åkte ju jag självklart på. Hörde att den tog i nånting men trodde inte att det var däcket. Så jag fortsatte att köra mot Mora och sen började ratten dra skit mycket mot höger och när vi nästan var framme i Mora så började det låta skumt, så då gick jag ur för att kolla och då var det punka på högra framhjulet. Jippi! Faaan vad sur jag vart! Ville ju inte ringa en bärgningsbil heller eftersom att det kostar skit mycket så jag ringde Jens och han berättade att jag hade ett extra däck under skuffen. Haha, visste inte ens om det! Sen ringde han Linus som var snäll och kom och böt däck åt mig. Så sen kunde vi fortsätta åka mot Mora. Men det är så jävla fult nu, reservdäcket har en svart fälg och alla andra däck har ju silvriga Nissan orginal fälgar. Så det ser skit roligt ut, men men! Får fixa det så fort att Jens kommer hem igen. Måste beställa nya däck också, men jag vet inte ens vad jag ska ha för storlek, haaha!


Först var vi på Onoff för att lämna in datorn eftersom att den var köpt där, emn dom ville inte ta emot den så vi fick lämna den på Amtech, sen åkte vi och handlade lite och avslutade som vanligt med Kebab på Viking. Nu ska jag äta jordgubbar och titta på Förhäxad!

0 kommentarer: