Torsdag



Idag har jag jobbat från 07:00-13:00. Somnade inte förens typ 2 på natten och gick upp vid 5:30 för att gå ut med Kira i regnet. Riktigt trött var jag, men man vart pigg av regnet. Efter jobbet har jag & Vanessa bara varit hemma, vi tog en liten nappy-time vid 3 tiden. Så jag lär vell somna sent idag också. Så dumt att göra så men är man trött så är man. Men senare på kvällen så vart jag skit pigg och började städa lite. Jag dammsög, hängde in kläder och gjorde om ordningen i min garderob. Hade blivit riktigt huller om buller där inne. Sen rensade jag lite saker. Sen tvättade jag rutorna på bilen och dammsög bilen innuti. Vanessa har ju ätit bullar bak i bilen så det var smulor och bull bitar överallt, hehe!



Nu har jag precis duschat och varit ute med Kira så nu ska jag iallafall försöka att sova så jag inte blir för trött på jobbet imorrn. Jobbar från 07:00-13:45! Sen ska jag hem en snabbis och sen far vi till Mora.

0 kommentarer: