Första Natten

Har inte haft tid att skriva nått här på ett tag. Har haft fullt uppmed att jobba och ta hand om lilla Vanessa.
Från Torsdag till Fredag så jobbade jag min första natt iallafall, Det var helt ok, men det var jätte lungt, så vid 3-4 tiden vart man riktigt trött. Hade vart bättre om man hade haft mycket saker att göra.

Idag har jag också jobbat, 07:00-12:00. Det var min sista dag på Schemat, så nu blir det tebax till Freetime. Nu är jag ledig till på Fredag. Riktigt sköönt, men man vet ju aldrig ifall någon blir sjuk.


Lilla Vanessa mår bra, men har ont när man förflyttar henne. Hon är så snäll och sitter och tittar på sina filmer och äter en massa gott hela dagarna. Hon försöker inte ens gå utan hon vill bara sitta eller ligga och mysa. första dagarna var det som att ha en liten bebis igen. Hon vaknade flera gånger på natten och hon fick sova bredvid mig i sängen, så mysigt!
Nästa vecka ska vi iallafall tillbaka till Mora Lasarett och ta bort gipset och rönka benet igen för att se att allt har läkt ihop som det ska.
Här är en bild på Vanessa när vi var påväg hem från Sjukhuset. Lilla gumman somnnade på en gång hon satte sig i bilen.

0 kommentarer: