Fortfarande Vaken

Har vart vaken i 35 timmar nu. Jobbade ju natt igår och direkt efter jobbet åkte jag hem och gick ut med Kira, sen drog Jag & Vanessa till Mora Lasarett för att rönka hennes ben. Tyvärr så såg det lika dant ut, och den här ortopeden vi var till idag sa att Vanessa förmodligen måste ha gipset på sig i 4-5 veckor, stackars liten. Jag som hade lovat henne att vi skulle dansa idag.
Efter Lasarettet hade vi en massa ärenden och shopping att göra.
  • Amtech - Lämande in morsans dator IGEN.
  • Ica Maxi / Willys - Shoppade en massa mat till oss och djuren.
  • Ö&B - Shoppade en massa små saker
  • Leklust - Köpte födelsedagspresent till Vanessa
  • H&M - Köpte lite underkläder
  • Mekonomen - Köpte en massa bilsaker till min service
  • Amtech - Hämta morsans dator

Så vi hade verkligen fullt upp hela dagen och sen mitt upp i allt så såg jag hur det läckte nått under bilen. Fick för mig att det var bromsvätska och att det tog mindre och mindre varje gång jag bromsade. Så vi åkte till Nissan och en kille från verkstaden kom ut och tittade på bilen. Men det var bara en massa kondensvatten som hade kommit från Ac:n. Så det var ingen fara! Men faan jag kunde svära att jag tyckte bromsarna tog mindre och mindre. Vågade knappt köra till Nissan verkstaden, trodde bromsarna skulle sluta funka helt, hahaha!

Nu ska jag iallafall ta och SOOOOVA, ska jobba kväll imorrn. Börjar inte förens 16.15-20:45, så det är ju skönt.

0 kommentarer: