Lördag


Igår kväll kom Emma förbi och vi hade en riktig tjejkväll. Vi åt en massa chips och spelade sanning eller konsekvens (som vanligt), hahaha! Emma hade me sig en hel jäkla flaska Sambuca. Jag kan lova att det inte var mycket kvar i den flaskan sen. Men det var bara Emma som drack utav den. Jag skulle ju upp och jobba klockan 7:00 idag så jag drack bara en Bacardi Breezer, en Cube och pytte lite vodka/apelsinjuice.

Men Emma vart riktigt full, har aldrig sett henne så full. Men hon vart precis som mig när jag e full, (rolig & garvar hela tiden). Vid 24:00 ringde hon Jimmy som fick komma och hämta henne, haha annars hade hon nog inte kommit hem.

Vi hade skit kul iallafall, Vi körde typ 3 omgångar utav Sanning eller Konsekvens. Har en massa videos från kvällen (en finns nedanför detta inlägg). Emma märkte inte ens att jag filmade.

0 kommentarer: