Ny Tid Till Ortopeden!

Idag vart det en tur till Orsa & Mora för mig, morsan & Vanessa.
Vi fick lov att köpa fler suppar till Vanessa eftersom att hon fortfarande har ont och hon sover mycket bättre om hon får en supp på kvällen. Men fy så det har regnat idag. Man har fått springa från bilen in i affärerna. Men ändå hann man bli skit blöt.

- Hmm, Vad kan det vara i det här paketet då? En present från Mormor kanske?

Igår fick jag kallelsen till Ortopeden. Det vart precis en vecka så på Torsdag ska vi tillbaka till Mora Lasarett. Klockan 11 skulle vi vara hos Ortopeden men längre ner på pappret stod det att vi skulle komma 1½ timme innan för att Rönkas. Så det blir att vara där 9:30. Hoppas att allt har läkt ihop bra så att Vanessa blir av med gipset och kan dansa igen. Hon har tjatat hela dagen om att hon vill dansa.


Jag & Vanessa pratar om att Dansa!

Vanessa - Dansa, Dansa, Dansa
Jag - Vill du dansa?
Vanessa - Aaaa!
Jag - Kan du dansa då?
Vanessa - Neäääj!
Jag - När dom har tagit bort gipset ska du få dansa!
Vanessa - Aaaa!

Juste! Fick paketet från Ellos med Vanessas nya regnkläder & Gummistövlar idag. Allt var så fint. Hon kommer se ut som en liten Prinsessa!

0 kommentarer: