Bada <3



Idag jobbar jag delad tur. Så jag är hemma just nu på min 6 ½ timmars långa rast, så skönt. Vid 11:a tiden drog jag, Vanessa, Kira & Vera ut på långpromenad ner till sjön för att bada. Alla tyckte det var så skönt att bada, förutom Vera hon va lite tjurig, ville inte ut i vattnet först men sen gick det bra. Det var ganska så varmt i vattnet. Vanessa sprang ut på en gång, hon tyckte det var så skönt så. Sen mötte vi mormor och hennes hundar Benji & Jassin som cokså var där för att svalka av sig i värmen.


Nu håller jag på och lagar mat till Vanessa. Det blev biffar, färskpotatis & brunsås idag. Klockan 17:00 börjar jag igen, så ska upp till morsan med Vanessa innan.


Jag är så arg på Vera just nu. I natt har hon bråkat igen!!! Den här gången åt hon sladdar. Förstört min xbox och tv anten sladden som kommer från väggen + en massa andra sladdar. Så nu kan man inte se på tv eller spela tv spel i vardagsrummet. Hon ska jämt hålla på! Sen när man tittar på henne ser hon så oskyldig ut minsan.

0 kommentarer: