Cirkus Maximum



I torsdags var jag, Vanessa & Morsan på Cirkus Maximum i Orsa. Första gången för Vanessa, förra gången låg hon i magen, hehe. Vanessa tyckte att det var jätte kul. Hon var så intresserad utav alla djuren. Trodde att hon inte skulle vilja sitta still. Men hon var faktiskt riktigt duktig. Hon satt och tittade så mycket och åt popcorn med mormor.




Den här föreställningen hette Carravan Of Joy, den var bra men den vi var på för två år sen var mycket bättre. Den här gången hade dom inte ens med några kameler, utan bara som man fick rida på men dom uppträde inte något. Men dom hade många andra gulliga djur som hundar, elefanter, grisar, kor, hästar & ankor. Deras ko var nog den största jag någonsin sett, fy fan vad den var en bummling, haha!



Jag ville ju att Vanessa skulle få rida på en ponny eller en kamel, men smart som jag var så glömde jag att ta ut pengar innan cirkusen så jag hade inge löst utan bara på kortet så det vart ingen ridning för Vanessa, så synd. Det hade hon nog gillat!


0 kommentarer: