Fy Så Skitigt

Så här skitig är min bil just nu!

Blir ju så här när man åker i skogen och det är ju lera överallt. Usch, vilket blask väder det ska vara! Orka, Tvätta bilen också. Jag tänkte att regnet skulle ta bort skiten, men icke! Fast att det har spöregnat konstant i 2 dagar så är bilen fortfarande lika skitig. Men man vill ju inte stå ute i regnet och tvätta bilen precis. Så hoppas att det blir sol snart så att jag kan tvätta bilen, om jag orkar!

Måste ta bättre hand om min "Rymd bil" som Melissa kallar den för, haha! Den är ju så fin, När den är ren och blänker. Ska serva bilen snart också. Jag kör ju hur mycket som helst. Jag köpte bilen för 1 år och 3 månader sen och när jag köpte den hade den gått 5000 mil och nu har den gått 8000 mil. Faan, jag som skrev på försäkringen att jag bara åker 1000 mil/per år. Hoppas att man inte får lov att betala en massa extra dit sen.

Haha, Juste... Höll på att fastna i leran idag på en raksträcka! Haha, mina sommardäck är så slut, måste verkligen köpa nya till nästa år.

0 kommentarer: