Size Zero



Vägde mig på jobbet idag. Nu är man en Size Zero! Snart blire vell Size Zero minus, haha! Fattar inte hur jag kan gå ner i vikt fast jag äter så mycket chips. Fast jag äter ju inte chips varje dag längre. Men även när jag gjorde det så låg jag på runt 52 kg.

Jag har väldigt lätt för att gå ner i vikt, tycker inte att det är svårt alls.


När jag var gravid med Vanessa så syntes det knappt att jag var gravid förens i 7:e månaden, men efter det då jäklar gick jag upp i vikt. Gick upp typ 20-25 kg. Men allt det försvann på 1-2 månader efter att jag fött henne. Jag kommer ihåg att under dom 3 första veckorna så gick jag ner 14 kg.

Men nu är jag ungefär nere på den vikten jag vill ha, Nu ska det bara tränas istället. Jag springer ju med Kira varje dag och nu ska jag börja göra situps också. Vill att allt ska vara fast och fint, hehe!

0 kommentarer: