Kvällsdopp

Idag har man jobbat igen, har varit riktigt trött hela dagen idag. När dom gjorde schemat så brydde dom ju sig inte om arbetslagen. Dom ska jämt skita i sina vikarier. I Fredags slutade jag ju 21.15 men ändå fick jag börja 06:45 på lördagen och eftersom att det var en delad tur så slutade jag 21:15 igen men fick börja 07:00 idag med. Man blir helt slut av att sluta så där sent och sen upp och jobba så tidigt. Man har så mycket man ska göra när man har slutat så man kommer aldrig i säng förens riktigt sent. Sen har det varit extra jobbigt eftersom att jag har varit sjuk nu dessa dagar, har känt mig svag och så är jag så otroligt förkyld. Har skit ont i min näsa, den är alldeles röd av allt snytande.

Men nu är man ledig i 2 dagar iallafall och nästa vecka jobbar jag bara onsdag & torsdag och båda dagarna är kvällar, riktigt skönt!



Idag efter jobbet åkte jag & Vanessa till Jönsgården "ett hemma bageri" som gör så gott tunnbröd som Vanessa älskar så mycket! Efter det har vi inte gjort speciellt mycket mer förutom att på kvällen åkte vi upp till mormor för att lämna några tunnbröd till henne och sen åkte vi hem och gick ut med hundarna och det var fortafarnde ganska så varmt vid 21:00 så då åkte jag & Vanessa och tog ett kvälls bad. Det tyckte Vanessa var jätte skönt så nu sover snuttan som en stock.


Nu ska jag bara ta det lungt och titta på Förhäxad/Charmed, har börjat gå igenom den serien nu. Ska nog ta och äta lite chips och godis också.

0 kommentarer: