Så Förbannad

Idag har jag & Vanessa vart i Mora och köpt en massa fint. Men det är verkligen inte skönt att åka bil i denna värme. Även om man bara går in i en affär i 5 min så har bilen hunnit bli kokhet och skinnet bränns som fan. Men på vintern så är skinnet skit kallt istället, borde verkligen vara tvärtom.


Jag & Vanessa var iallafall på Jysk, EM och köpte en massa fint. Sen var vi inne en snabbis på Ica Maxi också.


Men blev riktigt sur när jag kom hem och öppnade ett utav paketen ifrån Jysk. En utav sakerna som jag hade köpt var trasigt, och det var ju inte precis förvånande. Allt man köper på jysk ska jämt vara trasigt. Så imorrn får man åka 10 mil igen för att byta ut varan. Tycker dom kan betala mig för bensinen. Förut hade jag köpt ett glasbord på Jysk som jag fick åka och byta 3 gånger för att det jämt var trasigt. Då fick jag iallafall kompensation.


Så imorrn blir det att åka till Mora igen! Orka, men men måste ju ha hela saker.

0 kommentarer: