MÅLAT STAKET

Nu har man målat en massa idag. Gjorde 7 sektioner, orkade inte mer. Fick jäkligt ont i armen. Det tog bara 2 timmar idag. Men det är ju bara 7 stycken kvar nu. Skönt att det snart är klart! Efter målningen åkte jag ner till Ica och handlade lite sen hämtade jag Kira och åkte upp till morsan igen. Nu är Kira trött efter att ha lekt med Benji & Jassin. Dom lekte så fint idag. Kira brukar ju annars tjaffsa rätt så mycket med Benji men idag gick det så bra så.



Nu håller jag på och lagar lite mat till mig och Vanessa. Det blir potatisgratäng med Skinka idag. Sen lär nog Vanessa somna tidigt idag. Hon har inte sovit middag så hon är rätt så trött. Jag ska också försöka somna tidigt efter som att jag ska jobba imorgon. Har delad tur 06:45-10:30, 17:00-21:15! Imorgon kommer Jens hem igen. Hoppas han hinner hit innan jag går på andra passet. Men det gör han förmodligen inte!

0 kommentarer: