Rättvik

Idag vid 4:a tiden åkte jag, morsan & Vanessa ner till Rättvik en sväng för att handla lite. Dom hade några stånd där nere vid torget där dem sålde smycken & piercingar där allt var gjort utav kirurgiskt stål. Massor utav skit snygga smycken och billiga. Jag hittade en jätte fin navel piercing som jag köpte. Hittade äntligen en som var rätt så lång, precis som jag vill ha dem.


Efter shoppingen fick Vanessa god Jordgubbsglass utav mormor och sen åkte vi till Rättviks pizzeria och åt mat.



Nu är jag rätt så trött. Ligger i sängen och tittar på Charmed, har redan kommit till sjätte säsongen, så snart har man sett klart på allt det också. Ska nog sova snart så att man blir pigg tills imorrn då vi ska försöka måla klart allt staket uppe hos morsan, det är 14 sektioner kvar. Hoppas bara att det inte regnar imorrn.

0 kommentarer: