Hangover


Idag efter jobbet så hade jag och jens tänkt åka till Lekkompaniet med Vanessa. Men så blev det inte. Vanessa tog ju en nappy-time så då gjorde jag det också och sa åt Jens att väcka mig om en timma. Han försökte men fick inte upp mig, som vanligt. Sover så jäkla tungt. Pratar till och med fast att jag sover. Så jag vaknade inte förens lite efter 15:00, så då vart det försent.


Men lite senare på kvällen lämnade vi Vanessa uppe hos sin mormor och så tog vi och åkte till Borlänge för att gå på bio. Vi såg filmen "The Hangover/Baksmällan". Den var faktiskt riktigt rolig. Så nu har vi nyss kommit hem, sent vart det! Men Vanessa var till och med vaken. Den lilla snuttan hade inte velat sova idag. Men nu däckade hon på en gång när hon kom hem. Jag ska ta och titta på Dexter och sova nu.

0 kommentarer: