Party!

Igår vart det utgång till Wasastugan. Kom dit vid 22:30. Det var inte så mycket folk där som det brukar vara. Men man såg att det var massor som va borta på Mora festivalen, så det var vell där alla höll hus. Och utav alla som var där, var det inge roligt folk den här gången. Det som var roligt var ju att sitta och skratta åt alla som dansade, hahahaa! Vi var kvar där till 01:30 och sen började vi åka hemåt Så jag somnade vell vid 3 tiden. Sen gick jag upp 7:00 för att göra mig i ordning innan jobbet. Har jobbat idag från 7:45-12:00. Men jag var inte speciellt trött idag. Ju mindre man sover ju piggare blir man, såå skumt!


Aja, Nu är jag hemma. Tror fan jag ska ta en nappy-time nu. Vanessa sover ju så då borde man ju passa på. Är hungrig men orkar inte göra nått, har ju fortfarande inte fått nya spisen. Dom ringde för några dagar sen och sa att dom kommer på tisdag med den. Och då har Jens åkt så då kommer jag ändå inte ha någon som kan koppla i den åt mig, Irriterande!!!

0 kommentarer: